Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zavoda Odprto srce so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino www.zavododprtosrce.si upravlja Zavod Odprto srce v nadaljnjem besedilu “prodajalec”.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

Cene in popusti

Cene izdelkov in poštnine so izražene v evrih (EUR) in ne vključujejo davka na dodano vrednost. Redna cena je cena artikla brez DDV, ker Zavod odprto srce ni davčni zavezanec. Pridržujemo si pravico do sprememb cen ter pravico do napake pri objavi cene.

Naročilo

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov zavododprtosrce@gmail.com.

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena, V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa. V kolikor je naročilo oddano, paket odposlan na navedeni kupčev naslov, katerega kupec ni prevzel si prodajalec pridržuje pravico poslati račun za neprevzeti paket na kupčev e-poštni naslov, kateri mora račun poravnati, blago pa se mu pošlje ponovno s dodatnimi poštnimi stroški. V kolikor prodajalec sumi, da gre za lažno oddajo naročil, si pridržuje pravico IP naslov računalnika s katerega je bilo naročilo posredovano predati za to pristojnemu organu.

Prednaročila

Cena v prednaročilu velja za naročila in plačila, prejeta do konca prednaročniške akcije (datum je vpisan pri opisu knjige). Knjige iz prednaročila je možno plačati le po predračunu, dostavo pa lahko pričakujete 5-10 dni po poteku časa za prednaročilo. Po izdaji knjig iz prednaročila bo za obdobje šestih mesecev veljala enotna cena (na spletni knjigarni objavljena kot redna cena). V skladu z Zakonom o enotni ceni knjige v tem času knjig ne bo možno kupiti po znižani ceni.

Cenik dostave

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu po vsej Sloveniji

Zavodov strošek poštnine znaša po povzetju z odkupom in/ali nakazilom na TRR  4,90 €.

Paketi se dostavljajo s pogodbenim partnerjem DPD.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev. Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 7-15 dni. Dostava v prazničnih dneh je lahko objektivno otežena. V primeru, da se naslov za dostavo razlikuje od naslova za plačilo storitve, bo prodajalec blago dostavil šele po poravnanih obveznostih kupca. Prodajalec ne odgovarja za morebitno zamudo dostave. Dostava je mogoča v območju Slovenije.

Pogodbena dostavna služba DPD vas na dan dostave preko SMS-a obvesti o predvideni uri dostave, zato vas prosimo, da med kontaktne podatke navedete mobilno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi.

V kolikor vas na dan dostave ni doma, lahko pokličete na kontakt v priloženem sms-u ter se dogovorite za drug termin dostave. DPD ponuja tudi možnost prevzema na Pošti Slovenije.

Možnosti plačila

  • po povzetju z odkupom neposredno distribucijski družbi DPD
  • nakazilo preko spletne banke na Transakcijski račun podjetja - predračunu
  • preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti), ki mora biti izvedeno pred prevzemom izdelkov - predračun

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek ter številko naročila.

Plačilni pogoji

Zavod Odprto srce omogoča nakup blaga po povzetju ali s predračunom.

Če izberete plačilo po predračunu, vam bomo na e-mail poslali predračun in ko bo le-ta plačan, vam bomo poslali naročeno blago. Dokler kupnina ni poravnana v celoti, je blago last Zavoda Odprto srce.

V primeru plačila po povzetju boste naročilo plačali dostavljavcu distribucijski družbi DPD ob prevzemu.

Za prednaročila velja le možnost plačila po predračunu.

Naši podatki za nakazilo

IBAN: SI56 0510 0801 4143 077
BANKA: Abanka d.d.
Naziv : Zavod Odprto srce, Partizanska cesta 43, 4220 Škofja Loka
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek ter številko naročila
referenca: SI00 – številka naročila

Prodajalec ni zavezanec za plačilo DDV.

Vračilo blaga

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE: Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.  Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe mi mogoč.

Ker družba Zavod odprto srce v tem primeru prodajalec, ne posluje z gotovino, temveč vsa plačila prejema od pogodbenega partnerja paketne distribucijske družbe DPD, ki v njenem imenu stranki preda blago v zameno za kupnino, lahko vračila potrošniku izvajamo le na transakcijski račun ali priporočeno s poštno nakaznico. Potrošnika ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe lepo prosimo, da navede ali želi vračilo kupnine prejeti preko poštne nakaznice oz. na njegov transakcijski račun. V kolikor želi vrnjeno kupnino prejeti na transakcijski račun, prosimo, da ga navede na obrazec.

Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnika lepo prosimo, da v kolikor je mogoče blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe. 

OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Prav tako mora izdelku priložiti izpolnjen obrazec.

Navodila ter obrazec za reklamacijo

Stvarna napaka 

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna: če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

Politika varovanja osebnih podatkov

Izjava Zavod Odprto srce o politiki varovanja osebnih podatkov in Zakon o varstvu osebnih podatkov

Področje varovanja osebnih podatkov naših strank nam je zelo pomembno. Spletni podatki in s njimi povezane aktivnosti zavoda Odprto srce so v skladu z državnimi zakonodajami Centralne in Vzhodne Evrope. Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami zavoda Odprto srce, ki jih pridobimo od uporabnikov naših storitev in produktov in / ali obiskovalcev spletne strani www.zavododprtosrce.si , ko se prostovoljno vpišejo v vsaj eno izmed ponujenih možnosti na omenjeni spletni strani, ob katerih se kontakt zabeleži med prejemnike elektronskih novic.

Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni podatki so vašo identifikacijski podatki: Ime in priimek, elektronski naslov, domači naslov in telefonska številka. Zavod Odprto srce shrani vaše osebne podatke zgolj v primeru, ko vi to prostovoljno posredujete na vsaj enem od ponujenih mest za tovrstne zadeve na spletni strani www.zavododprtosrce.si , pri čemer je jasno vidno, da z vpisom v enega izmed ponujenih mest (tj. Ob prijavi na seminarje, delavnice, nagradne igre, ob naročilu izdelkov, ob naročilu E-literature, ob prostovoljnem vpisu v elektronske novice …) s svojimi osebnimi podatki, dovoljujete, da še vaši podatki shranijo v namene obveščanja preko elektronskih novic.

Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Zavod Odprto srce bo vaše osebne podatke uporabil za elektronsko obveščanje o informacijah na spletni strani www.zavododprtosrce.si in ostalih dogodkih zavoda Odprto srce ali za komuniciranje z vami za potrebe zaključevanja z vaše strani naročenih produktov ali storitev. Zavod Odprto srce se zavezuje, da vaših osebnih podatkov nikoli ne posreduje tretji osebi (z izjemo v kolikor to zahteva uradni zakon), razen če tovrstno zadevo izrecno dovoljujete ali ste ob prijavi ob tem izrecno obveščeni.

Možnosti sprememb

Osebne podatke, ki jih posredujete zavodu Odprto srce, nadzorujete vi in lahko kadarkoli pošljete zahtevek za spremembo ali zahtevek za izbris vaših osebnih podatkov iz naših registrov. Vedno vam je omogočen enostavna možnost odjave od prejemanja elektronskih sporočil s strani zavoda Odprto srce. Vsakdo ima možnost, da kadarkoli pošlje zahtevek za odjavo ali spremembo od prejemanja elektronskih novic, na elektronski naslov zavododprtosrce@gmail.com. V 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja. 

Beleženje statistike

Kadarkoli dostopite na spletno stran www.zavododprtosrce.si , zavoda Odprto srce, se beležijo neosebni splošni podatki o statistiki spletne strani v namene pridobivanja statističnih informacij privlačnosti in uporabnosti spletne strani ter kot pokazatelj možnosti izboljšav. Ti podatki so neosebni, niso predmet nadaljnjih obravnav in niso posredovani tretji osebi.

Piškotki

Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in onemogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno stran www.zavododprtosrce.si , zavoda Odprto srce.

Varnost

Zavod Odprto srce si vedno prizadeva za zagotavljanje varnosti vaših osebnih podatkov.

Mladoletne osebe

Mladoletne osebe naj ne bi posredovale kakršnihkoli osebnih podatkov na spletni strani www.zavododprtosrce.si. Ker teh podatkov ne moremo preverjati, zavod Odprto srce priporoča staršem, da opomnijo mladoletnike o varni uporabi spleta in jih opozorijo, da ni priporočeno kakršnokoli posredovanje osebnih podatkov na spletu.

Povezave do ostalih strani

Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na spletno stran zavoda Odprto srce. Izjava o varovanju osebnih podatkov za spletne strani, ki imajo zgolj povezavo s spletne strani www.zavododprtosrce.si, vendar so svoja lastna spletna stran, ne velja.

Pravica do kontakta

Vsak obiskovalec spletne strani www.zavododprtosrce.si ima v vsakem trenutku omogočeno možnost, da nas kontaktira na spodaj zapisane kontaktne podatke.

Kontakt

Zavod Odprto srce, Partizanska cesta 43, 4220 Škofja Loka

tel.: +386 (0)40 55 44 31

e-pošta: zavododprtosrce@gmail.com

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani zavoda Odprto srce.

Pritožbe in spori

Ponudnik Zavod odprto srce spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 40 55 44 31. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov zavododprtosrce@gmail.com ali priporočeno na naslov Zavod Odprto srce, Partizanska cesta 43, 4220 Škofja Loka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče kupčevega stalnega prebivališča.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov

O podjetju – prodajalec

Firma: Zavod Odprto srce, Zavod za izobraževanje in usposabljanje na področju osebne rasti

Skrajšana firma: Zavod Odprto srce

Poslovni naslov: Partizanska cesta 43, 4220 Škofja Loka

Sedež: Škofja Loka

Davčna številka: 92325335

Matična številka: 6956289

Zavezanec za DDV: NE

TRR na Abanka d.d.: SI56 0510 0801 4143 077, IBAN: SI56 0510 0801 4143 077, SWIFT: ABANSI2X

Datum vpisa pri registrskem organu: 17.11.2015, SRG vpisa 2015/46281

Registrski organ: Okrožno sodišče Kranj

Pravnoorganizaciskjska oblika: zavod

Objava morebitnih sprememb

Morebitne spremembe politike varovanja osebnih podatkov bodo javno objavljene in vidne na spletni strani www.zavododprtosrce.si.

Zadnjič posodobljeno: marec 2016